Suzie Wong Dinner


Kommentarer
Postat av: L

Åh så roligt jag trodde detta var jag och tänkte ånej ingen doppelganger idag heller!hahaha

förövrigt har blivit en sådan som skriver ut hahaha,synd att jag inte kan gör anågra smileys ännu!

2011-01-06 @ 04:39:17
Postat av: n

jeanette, jag blev så lycklig av av att se detta. otroligt bra

2011-01-06 @ 09:11:12
Postat av: Anonym

Ha ha ha nu skrattar jag med!!! Jag kan heller inte göra smileys Linda. Det var så underbart jag kände mig lycklig när jag lekte hemma och tog fram alla peruker. Men jag råkade slänga nästan allt smink innan nyår för det kändes farligt gammalt. men hittade en grön gammal maskara.

2011-01-07 @ 22:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0